|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Nikki Admin

Aantal berichten: 22 Registratiedatum: 18-07-09 Leeftijd: 17
Character sheet Sport: Endurance Partner: Nope Paarden:
 | Onderwerp: Bij de paarden zo jul 19, 2009 9:44 am | |
| Nikki liep naar buiten. Het was erg mooi weer en de paarden waren buiten gezet. Ze liep naar de wei en leunde over het hek. De merrie Sunshine kwam hinnikent aangelopen. Nikki glimlachtte en gaf haar een aai. "Hoi meisje" zei ze rustig. Sunshine briesde en graasde rustig bij het hek terwijl Kasper nieuwsgierig opkeek en een hinnikje als begroet gaf. Hij keek nog even en ging daarna verder met grazen. Fireball bleef doorgrazen en gaf even een bokje. Je zag aan zijn bouw dat hij nog jong was. Ook aan zijn gedrag en karakter. Pride draafde rustig rond en keek even naar het hek maar draafde al snel verder. Nikki gaf Sunshine nog een aai en keek rustig naar de rollende Tornado. "Hem moet ik straks poetsen" zei ze grijnzend. Sunshine gaf een bries en hoorde iets. Nikki hoorde ook wat maar aaide de merrie verder. |
|
 | |
Lesley

Aantal berichten: 11 Registratiedatum: 19-07-09
Character sheet Sport: Springen Partner: nah... als iemand mij verliefd kan laten worden mag die het proberen... Paarden:
 | Onderwerp: Re: Bij de paarden zo jul 19, 2009 6:28 pm | |
| Lesley liet zijn nieuwe aanwinst:Flash , over het weiland galloperen. Hij keek even om maar zag nog niemand. Hij zuchtte en aaide zijn paard even. Tot hij iemand zag. Hij liet zijn paard naar het meisje toegaan. |
|
 | |
Nikki Admin

| Onderwerp: Re: Bij de paarden zo jul 19, 2009 6:33 pm | |
| Nikki keek op en zag de jongen met zijn paard. Sunshine keek op en briesde zacht naar de ruin als begroet. Ze keek naar Nikki en ging daarna verder met grazen. Nikki gaf haar een aai en keek naar de jongen. "Mooi paard" zei ze rustig |
|
 | |
Lesley

Character sheet Sport: Springen Partner: nah... als iemand mij verliefd kan laten worden mag die het proberen... Paarden:
 | Onderwerp: Re: Bij de paarden zo jul 19, 2009 6:40 pm | |
| Lesley stapte af en aaide Flash eens "bedankt de jouwe ook". Hij keek Nikki op een rustige manier aan. |
|
 | |
Nikki Admin

| Onderwerp: Re: Bij de paarden zo jul 19, 2009 6:42 pm | |
| Nikki glimlachtte. "Bedankt, maar dat is niet de enigste hoor" zei ze grijnzend. Ze floot op haar vingers zoals ze vaker deed als de paarden binnen moesten. Even later kwamen Pride,kasper,Tornado en FireBall aanlopen en stopten bij het hek. Tornado gaf een bries en Nikki gaf hem een aai. "Dit zijn ze allemaal" zei ze rustig |
|
 | |
Lesley

| Onderwerp: Re: Bij de paarden zo jul 19, 2009 6:43 pm | |
| "mooie beesten"zei lesley maar en hij keek naar zijn eigen paard. Hij glimlachtte en hield die zijn teugels goed vast. |
|
 | |
Nikki Admin

| Onderwerp: Re: Bij de paarden zo jul 19, 2009 6:44 pm | |
| Nikki grijnsde. "Tornado was de duurste" zei ze terwijl ze de ruin een klopje gaf. "Spijtig dat het geen hengst meer is, hij is zo prachtig gebouwd" zei ze rustig. Tornado briesde en keek even naar Flash. Sunshine keek op naar de andere ruin en briesde. Nikki grijnsde zacht en gaf haar een klopje. Daarna keek ze weer naar Lesley |
|
 | |
Lesley

| Onderwerp: Re: Bij de paarden zo jul 19, 2009 6:46 pm | |
| Lesley aaide zijn paard nog eens en knuffelde het ook even "ik ben gehecht aan hem geraakt "zei hij daarna. Hij glimlachtte. |
|
 | |
Nikki Admin

| Onderwerp: Re: Bij de paarden zo jul 19, 2009 6:48 pm | |
| Nikki grijnsde. "Ik aan deze hier" zei ze grijnzend terwijl ze naar haar paarden keek. Ze klakte met haar tong. Tornado briesde nog even en draafde daarna weg, daar ging hij grazen. Sunshine bleef rustig staan terwijl ze Kasper en Pride nakeek. FireBall bleef staan en rook voorzichtig aan Flash. |
|
 | |
Clyde

Aantal berichten: 9 Registratiedatum: 19-07-09
Character sheet Sport: Springen Partner: - Paarden:
 | Onderwerp: Re: Bij de paarden zo jul 19, 2009 6:48 pm | |
| Clyde reed een stukje met zijn paard en stopte voor hun en begroette ze.Hij stapte van zijn paard af en zei"Hey,Wie zijn jullie?".Hij vroeg het wel vriendelijk en zijn paard zat kalm te staan en keek richting de andere paarden. |
|
 | |
Lesley

| Onderwerp: Re: Bij de paarden zo jul 19, 2009 6:51 pm | |
| "ik ben Lesley"zei Lesley rustig. Hij glimlachtte en Flash rook ook rustig aan FireBall. Lesley glimlachtte. |
|
 | |
Nikki Admin

| Onderwerp: Re: Bij de paarden zo jul 19, 2009 6:51 pm | |
| Nikki zag nog iemand met zijn paard. "Hoi, ik ben Nikki" zei ze rustig. Ze glimlachtte en keek naar FireBall. Hij snuffelde daarna vorzichtig aan Ginger en bleef voorzichtig heel dichtbij staan. Hij was nog erg jong en deed wel eens gek of wild. |
|
 | |
Clyde

Aantal berichten: 9 Registratiedatum: 19-07-09
Character sheet Sport: Springen Partner: - Paarden:
 | Onderwerp: Re: Bij de paarden zo jul 19, 2009 6:53 pm | |
| "Aangenaam Nikki en Lesley.Ik ben Clyde Hitwell"zei Clyde glimlachend terwijl hij het stof op zijn broek even afveegde."Wie zijn jullie? ik bedoel met Springer ofzo"vroeg hij in het algemeen en zette zijn handen in zijn broekzakken.Niet om er bijvoorbeeld stoer uit te zien xD.Maar gewoon omdat hij daar behoefte aan had. |
|
 | |
Nikki Admin

| Onderwerp: Re: Bij de paarden zo jul 19, 2009 6:56 pm | |
| Nikki keek hem aan. "Ik doe endurance" zei ze rustig. Ze keek naar de jonge ruin die nog steeds aan het snuffelen was. FireBall snuffelde aan Ginger en gooide opeens zijn hoofd omhoog. Hij gaf een bok en gallopeerde naar Kasper. Daar stopte hij om te gaan rollen |
|
 | |
Lesley

| Onderwerp: Re: Bij de paarden zo jul 19, 2009 6:57 pm | |
| "Springen"zei Lesley rustig. Hij keek Clyde even aan en geeuwde eens. Hij aaide Flash weer en die brieste vrolijk. |
|
 | |
|